Kirjaudu MaRan jäsensivuille

Miten saamme asiakkaan korvaamaan aiheuttamansa vahingot?

Hotelliasiakkaamme ei kertonut uloskirjautumisen yhteydessä, että huoneessa oli rikottu sohvapöytä ja aiheutettu kamala siivo muun muassa sotkemalla verhot punaviiniin. Huoneessa oli myös tupakoitu, vaikka kyseessä on savuton huone. Huoneen pöytäständissä kerrotaan tupakointikiellon rikkomisesta seuraavan 150 euron laskun. Teimme asiakkaan luottokortilta jälkiveloituksen kattaaksemme vahingoista aiheutuneet korjaus- ja siivouskustannukset. Asiakas riitautti veloituksen, ja korttiyhtiökin sanoo, ettei menettelymme ole ollut oikein ja vaatii maksamaan veloittamamme summan takaisin. Olemmeko menetelleet väärin, ja miten voimme saada asiakkaan maksamaan meille aiheutuneet kustannukset?

Päivitetty 21.03.2016

MaRan verkkosivut käyttää evästeitä. Kun käytät tätä verkkosivua, hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoja verkkosivujemme evästekäytännöistä täällä.

Yhteistyökumppanit

Fennia Hartwall Hartwa Trade Valio Accountor Metos Paulig Winpos Läntmannen Unibake Kespro Schneider Paulig Smartum