Kirjaudu MaRan jäsensivuille

Milloin reklamaatio on tehty liian myöhään?

Hotellissamme yli kaksi kuukautta sitten kolme yötä majoittunut asiakas on esittänyt meille hinnanalennusvaatimuksen. Hänen mukaansa huoneen päivittäinen siivous oli ollut puutteellista, ilmastointi ei ollut toiminut kunnolla eikä huonepuhelimella voinut soittaa vastaanottoon huonepalvelua tilatakseen. Hän vaatii meitä näin jälkikäteen hyvittämään hinnanalennuksena 50 prosenttia majoittumisesta maksamastaan hinnasta. Olemmeko velvollisia antamaan hinnanalennusta, vaikka asiakas on reklamoinut puutteista ensimmäisen kerran vasta näin myöhään?

Päivitetty 28.06.2018

MaRan verkkosivut käyttää evästeitä. Kun käytät tätä verkkosivua, hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoja verkkosivujemme evästekäytännöistä täällä.

Yhteistyökumppanit

Fennia Hartwall Hartwa Trade Valio Accountor Metos Paulig Winpos Läntmannen Unibake Kespro Schneider Paulig Smartum